Bismillahirrohmanirrohim..

Jika banyak Soalan membelenggu diri, segala dilakukan tidak menjadi, rezeki tersekat di sana sini atau jiwa tak istiqomah tenang, wajib anda memiliki buku ini.


Buku ini berniat membantu memperingatkan perjanjian roh kita dengan ALLAH. Pengalaman spiritual untuk berkongsi, kehebatan manusia sebagai khalifah mengatasi segala makhluk HATTA MALAIKAT sekalipun, menyebabkan ia tertulis.
Pedoman hidup buat umat akhir zaman.

Rupanya iman perlu BUKTI

Bacaan Wajib bagi SEMUA YANG ADA ROH

buku menyaksi, roh, buku best seller 2018
Buku Menyaksi Rahsia Bicara KasihNYA

Sekarang tanya ALLAH,

rupanya iman perlu buktiYa Allah, apa yang Rasulullah Sollallahualaihiwasalam dakwahkan 13 tahun lamanya, yang menambah iman para sahabat?rupanya iman perlu bukti

  • Sehingga iman Saidatina Khadijah ra, (isteri baginda), menginfaq habisss semua harta untuk Islam?
  • Sehingga saat menyahut seruan ilahi, beliau berpesan maksudnya “..ambillah tulangku, jika boleh digunakan untuk jihad ke jalan Allah..”

rupanya iman perlu buktiIngatlah, iman beliau sudah sangat tinggi, waktu tu belum turun perintah solat. rupanya iman perlu bukti 

Waktu tu belum turun perintah solat. (10x) Kalau tak percaya, Semaklah sejarah.

Baiklah, begini.

Sekarang kita semua sudah terima seruan, LailahaillAllah, rukun islam pertama, bukan? Jadi selami diri… Tanya diri sendiri, adakah kita akan sanggup menginfaq jiwa dan harta kita, berhabis-habisan untuk sebarkan LailahaillALLAH. (Agar tiada sesiapa pun mensyirikkan Allah?)

Masih belum benar faham? Apa kaitan iman perlu bukti? Nak faham?

Sekarang, pejam mata kamu.

rupanya iman perlu buktiBayangkan dan bawa diri kita berada di zaman ketika Rasulullah Sollallahualaihiwasalam sebarkan syahadah rukun Islam pertama. Baginda menyeru, “beriman pada ALLAH. Beriman. LailahailLALLAH!  rupanya iman perlu bukti 

rupanya iman perlu buktiKemudian, andaikan kita bersama para sahabat paling terawal menerima seruan baginda, agar tak syirikkan Allah, LailahaillAllah rupanya iman perlu bukti 

Jadi,

1-Adakah, (dengan keimanan kepada ALLAH) pada qalbu kita sekarang ini , cukup kuat untuk kita sebarkan LailahaillALLAH, sebagaimana sahabat? Perhati qalbu.. Cukup kuatkah?

2-Tafakur betul-betul. Jika iman kita tidak kuat, mengapa keimanan sahabat kuat?

3- Mungkin  ada yang kata, “sebab sahabat dekat dengan RasulAllah” Ingat ye, Allah tak pernah zalim (jauh atau dekat). Atau mungkin ada yang kata, “sebab tak tahu cara.”  Mmm..jadi, pernahkah kita tanya ALLAH bagaimana caranya?

4-Apa yang kita nak seru tentang rukun islam pertama?  LailahaillAllah? Tafakurlah.  Tafakurlah sedalam-dalamnya. “Kerana sebenarnya dalam ROH kamu sudah ada jawapanNya.

Begitulah keinginan yang kuat, sehingga tertulisnya buku  Menyaksi Rahsia bukumenyaksiBicara KasihNYA  berniat menyedarkan keinginan sebenar, yang ada dalam jiwa setiap insan. Mengingatkan Perjanjian ROH kita dengan ALLAH.

Bagi yang belum faham? BACA dan SELAMi lagi!

Andaikata kita di kalangan, zaman para sahabat yang dahulunya sembah berhala. Dan kemudiannya, kita paling terawal, beriman, agar tak syirikkan Allah. Maka,

1- Selepas kita beriman pada tahun pertama, bagaimana iman kita meningkat pada tahun kedua?

2-Adakah sahabat terima dakwah baginda hanya kerana ajakan dengan seruan, bentuk sebutan, ucapan kata LailahaillAllah, semata-mata? Fikir.

rupanya iman perlu buktiIngat ye, LailahaillALLAH satu-satunya ilmu diperintahkan ALLAH agar kita mempelajarinyarupanya iman perlu bukti Rujuk Surah Muhammadﷺ ayat 19 (Ketahui (dengan Pelajarilah), LailahaillALLAH)

3- Adakah dakwah RasulALLAH tentang lailahaillAllah, tanpa ILMU (rujuk surah anbiya’, 25)?  Bukak minda, “Kalau belajar matematik ada formula, belajar sains ada bukti…”,

SEDARLAH, Ilmu ALLAH penuh Formula dan penuh Bukti!

Baca secebis petikan, bukti Nya perbualan RasulALLAH dengan Saidina Muaz ra, dari dalam buku Menyaksi Rahsia bukumenyaksiBicara KasihNYA

buku menyaksi, iman perlu bukti, syahadah lailahaillAllah, buku best seller, roh
Buku Menyaksi Rahsia Bicara KasihNYA

 FIKIR!

  • Kalau qalbu kita benar percaya dan beriman kepada ALLAH, sudahkah kita meRASA seperti Saidina Muaz radiyallahhuanhu?
  • Kalau qalbu kita beriman, mengapa kita tak pernah terfikir untuk bantu teruskan perjuangan Rasulullah Sollallahualahiwasalam? (agar takde yang syirikkan Allah)? Tanya qalbu kita.
  • Kalau kita kata, kita tak tahu cara, tanya balik pada diri, tak tahu cara atau takde bukti?

(Emm.. Jangan salah faham, kami bukan suruh pegang pedang, bukan suruh berperang)

Sebenarnya ada suatu rahsia…

Sebenarnya.. Ada sesuatu yang berlaku pada para sahabat. Yang tahun terawal beriman, tahun seterusnya bertambah keimanan mereka, sehingga sanggup berperang sebarkan lailahaillAllah. Dakwah baginda, bukan kosong.

Dakwah baginda penuh ilmu pembukaan kepada syahadah (penyaksian) setiap rukun iman. Bermula beriman kepada ALLAH, Malaikat, RasulALLAH.. seterusnya.

Pembukaan mata hati, bermula akal, kemudian qalbu, rohani, roh, sir yang menggegarkan jiwa diri, jasad, ruang lingkup, dalam, zahir batin sehingga ke sanubari paling dalam. Sehingga orang kafir yang memandang zahir, menuduh Rasul ALLAH gila. Rujuk petikan buku Menyaksibukumenyaksi Rahsia Bicara kasihNYA, ayat al-Quran, Surah AlQalam..

bukti iman, buku best seller, buku syahadah, buku menyaksi
Buku Menyaksi Rahsia Bicara KasihNYA

Apa sebenarnya berlaku? Sehingga tuduhan gila, begitu terhadap baginda Sollallahhualaihiwasalam?

Tidak perlu saya berbicara panjang. Secebis, pengalaman spiritual tentang pertanyaan saya pada ALLAH, tentang 13tahun Rasulullah berdakwah, rukun islam pertama, telah saya coretkan dalam , buku Menyaksibukumenyaksi Rahsia Bicara kasihNYA

Buku itu, berniat menyampaikan hasrat sebenar, keinginan dalam diri kamu, yang sedang memberontak, tanpa kamu sadar!

buku menyaksi, roh, iman perlu bukti, spiritual, buku best seller
Wajib dimiliki oleh semua yang ada ROH

rperjanjian roh dengan Allah, buku best seller 2018

Sekiranya masih tak nampak kepentingan buku ini. Biar kami ringkaskan.

Berani kami katakan, buku Menyaksi bukumenyaksiRahsia Bicara KasihNYA ini,

rupanya iman perlu bukti Wajib dimiliki oleh semua yang ada roh.

rupanya iman perlu bukti Yang nak tahu tentang roh.

rupanya iman perlu bukti Mengingatkan perjanjian roh kamu dengan ALLAH.

rupanya iman perlu bukti Kesedaran, “Rupanya iman perlu bukti?”

rupanya iman perlu bukti Membenarkan ALLAH dekat dari urat leher sendiri! Nak RASA?

rupanya iman perlu bukti Apakah kelebihan MANUSIA dari MALAIKAT?

rupanya iman perlu bukti Tafakur, bagi yang mencari persediaan diri akhir zaman.

rupanya iman perlu bukti Menjelaskan matlamat dihidupkan.. agar kenal ALLAH.

Buku ini sebagai bermulanya niat pembukaan ilmu. Menyampaikan keinginan, sanubari INSAN, sanubari KAMU, yang terpendam, di lubuk paling dalam!

buku menyaksi, roh, buku best seller 2018

rupanya iman perlu bukti Carilah apa sahaja yang kamu ingin cari di dunia ini. Namun segala pencarian takkan pernah berhenti, selagi keinginan sebenar dalam diri tidak kamu selongkari!rupanya iman perlu bukti

Jika kamu benar kenal ALLAH,

Segala SOALAN kamu =>DIA JAWAB,
MASALAH kamu, =>PenyelesaianNYA ada pada DIA.

Siapa DIA? ALLAH. ALLAH. ALLAH

 rupanya iman perlu buktiYa Allah, hamba dah sampaikan kepada umat Muhammad Sollallahualaihiwasalam. Hamba serahkan mereka kepadaMU. Aminrupanya iman perlu bukti

buku best seller, buku menyaksi, tanya tentang rohPenulis:Nurul Aein
(Syahadah Motivator)
buku menyaksi, best sellernurulaeinabdulkadir
Klik Nak Beli Buku Menyaksi