Keajaiban Tanya ALLAH? Semalam saya kongsi dengan anak

Jom Share artikel ini dengan niat anda turut mendapat kurnia dariNYA

Bismillah, semalam saya ajar, share dengan anak yang umru 5 tahun, tentang pentingnya untuk kita selalu berbicara, bercakap-cakap, berkomunikasi TANYA ALLAH. Jadikan ALLAH tempat mengadu, sehingga bicara itu, bertukar menjadi SATU NIKMAT dalam diri yang tak mampu dicerita. Kalau rasa takde kawan, ALLAH lah teman kita. “Mami pun makhluk lemah, satu hari, mami akan pergi, menyahut panggilan Ilahi”.

Buat yang memiliki buku saya, boleh share dengan anak-anak, agar mulakan lah dari kecil. Jadi saya share dalam video ringkas ini, untuk tontonan anda. Sila senag hati share mudah mudahan beroleh manfaat untuk kita semua.

tanya Allah, ajar anak tentang Allah

“Anakku mami, lemah, mami pun akan pergi menyahut panggilan Ilahi, Ya allah, hamba berlapang dada, jika anak-anak kami ditinggalkan dalam keadaan tauhid, beriman, yakin hanya kepada ALLAH semata-mata. Wahai anak. letakkan hanya ALLAH, sebagai tempat untuk engkau bergantungharap akan segala keperluanmu.”

Ketahuilah, BERIMAN PADA YANG GHAIB, sebagai SATU KHABAR GEMBIRA untuk ORANG MUKMIN.

Jom Tonton dan dengar. Banyak manfaat, untuk menyelongkar kehebatan kita sebagai khalifah ALLAH.


Ajarlah anak-anak, untuk bergantungharap, tauhidkan, beriman kepada ALLAH, sejak kecil

#seminaraktifkankeajaibandiri=tarikanrezeki
#seminarkuasabicara=istimewanyakitasebagaikhalifahAllah
#menyelongkarkehebatanmanusiasebagaikhalifah
#lawofattraction
#mrbk

Jom baca #menyaksirahsiabicarakasihNya
Belian online: http://order.nurulaein.com
Belian whatsapp: www.wasap.my/60189739699/nakbukumenyaksi
Layari: www.nurulaein.com

About aein

Alhamdulillah.. Blog ini ditulis untuk berkongsi tarbiah diri buat diri sendiri. Asalnya dahulu saya seorang pensyarah, namun berhenti setelah istikharah dan mendapat gerak kuat dariNya. Mengadu pada Nya, jika begitu kehendakNya, bagaimana nak bayar duit kereta? Lalu ALLAH menggandakan kenaikan gaji suami yang lebih dari cukup membayar duit kereta. Ada sesuatu yang DIA mahu saya kongsi tentang istimewanya kita sebagai khalifah. Berniat agar kita sentiasa puji dan agongkan hanya DIA. Lahaulawalaquwwataillabillah... Buat yang membaca, terima kasih. Sudikanlah tinggalkan 'jejak' (komen), sebagai tanda, salam kasih dan perkenalan. Moga dengannya, berpaut hubungan atas dasar ilmu yang berharap rahmat, lingkungan kasihNya, Ar Rahman.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

shares